استاندار خراسان رضوی از مرکز جامع در حال احداث تشخیص و درمان سرطان شهید آیت الله دکتر رئیسی در بیمارستان امام رضا (ع) و چند بخش بیمارستان قائم بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌های عمرانی قرار گرفت.

بازدید استاندار خراسان رضوی از مرکز جامع در حال احداث تشخیص و درمان سرطان شهید رئیسی

به گزارش قدس خراسان، شنبه ۲ تیرماه یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) از مرکز جامع در حال احداث تشخیص و درمان سرطان شهید آیت الله دکتر رئیسی و چند پروژه در حال تکمیل در بیمارستان قائم بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

گفتنی است؛ نماینده عالی دولت در خراسان رضوی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران به عیادت برخی از بیماران رفت.

مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام رضا (ع) با زیربنا ۸۰۰۰ متر و پیشرفت کلی ۴۵ درصدی در حال تکمیل است.

بخش رادیوانکولوژی این مرکز شامل درمانگاه‌های سرپایی رادیوانکولوژی، دستگاه سیتی سیمولاتور، دستگاه براکی تراپی، دستگاه‌های شتاب دهنده خطی «High Energy», دستگاه شتاب دهنده رباتیک سایبرنایف و کلینیک‌های تشخیص زودرس سرطان شامل: ماموگرافی، اندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی، کولپوسکوپی می‌شود.

گفتنی است؛ مجموعا در این مرکز بخش‌های بستری انکولوژی، هماتولوژی، بخش سرپایی شیمی درمانی، آزمایشگاه فلوسیتومتری و واحدهای آموزشی و پژوهشی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آموزشی و درمانی، بزرگترین آی سی یو شرق کشور (مگا آی سی یو اعطائی)، بخش در حال تعمیر جراحی توراکس - بخش تازه افتتاح شده جراحی یک و دستگاه تصویربرداری فوق پیشرفته اسپکت سی تی در بیمارستان قائم از جمله بخش‌هایی بودند که  استاندار خراسان رضوی از آن‌ها بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.